nyt browser vindue
Fra : Sabine

Dato : 14-04-03 08:04

Hvordan laver man en knap som åbner et nyt lille vindue i flash mx?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-04-03 09:32

"Sabine" <jesperogsabine@stofanet.dk> wrote in message
> Hvordan laver man en knap som åbner et nyt lille vindue i flash mx?

Gå ind i options menuen og vælg redefine controls.

-Sune

Fra : S3N80R

Dato : 14-04-03 12:18

On Mon, 14 Apr 2003 10:31:45 +0200, someone who claims to be "Sune
Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote:

>"Sabine" <jesperogsabine@stofanet.dk> wrote in message
>
>Gå ind i options menuen og vælg redefine controls.
>
>-Sune

Ja - eller dk.edb.internet.webdesign.flash !

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Danny Andreasen

Dato : 14-04-03 15:58

ganske simpelt..
1) tegn en knap
2) tryk [f8] og vælg button
3) hiv kodevinduet frem
4) insæt: getURL("www.hvemhvadhvor..dk", "nytvindue")

okay?

Fra : Sabine

Dato : 14-04-03 18:40

Det jeg mente var egentligt at man klikker på en knap, og så dukker der et
helt nyt vindue frem med f.eks et billede.
Det er lidt svært at forklare

Fra : Danny Andreasen

Dato : 15-04-03 12:38

så skal du til at rode med javascipt og så kalde det fra flash.
getURL("javascript:popup()")

Fra : Sabine

Dato : 15-04-03 14:49

Jeg ved ikke hvorfor den ogå har sendt til den gruppe, for den sendte
samtidig til flash gruppen. Sorry!

Fra : S3N80R

Dato : 15-04-03 14:56

On Tue, 15 Apr 2003 15:48:54 +0200, someone who claims to be "Sabine"

NP - held og lykke med løsningen =)

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk