Et bundkort som understøtter AMD K7 CPU, ~
Fra : Michael [2800]

Dato : 14-04-03 07:06

Jeg skal samle en computer for en kammerat og planen var bl.a. at bruge hans
gamle K6 CPU i første omgang, men jeg er lidt i tvivl om det overhovede kan
lade sig gøre, er der nogen der kan svare mig på det?

Det er det her bundkort det drejer sig om
http://www.ecsusa.com/products/k7sem.html

/md

Fra : Christian Mygind

Dato : 14-04-03 08:03

Michael [2800] wrote:
> [...]
> det overhovede kan lade sig gøre, er der nogen der kan svare mig på
> det?
>
> Det er det her bundkort det drejer sig om

Nej - det kan det ikke.

/Chr

Fra : Peter

Dato : 14-04-03 08:06

Hejsa

Nej, det kan desværre ikke lade sig gøre, det er to helt forskellige cpu'er.
Så der er ingen anden udvej end at købe en ny CPU med det samme.

/peter

Fra : Michael [2800]

Dato : 14-04-03 08:07

Tak skal i ha'