MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
zoom i billedevisning
Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-04-03 03:54

Hej alle

I windows Me kunne man zoome ind og ud med musehjulet i bl.a. jpg billeder,
når man så dem i explorer 6.0

Efter skift til w2kpro er denne funktion forsvundet, hvor mon man finder den
igen?

Claus

Fra : Madsen

Dato : 14-04-03 12:20

Claus Tersgov skrev:

> I windows Me kunne man zoome ind og ud med musehjulet i bl.a. jpg
> billeder, når man så dem i explorer 6.0
>
> Efter skift til w2kpro er denne funktion forsvundet, hvor mon man
> finder den igen?

Tror du ikke at du har haft denne her pakke installeret på WinME:
<http://www.microsoft.com/windows/ie/previous/webaccess/ie5wa.asp> ?

Bemærk at den er til IE 5.x. Jeg ved ikke om den kan hentes til IE 6.

Madsen.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-04-03 17:14

> Tror du ikke at du har haft denne her pakke installeret på WinME:
> <http://www.microsoft.com/windows/ie/previous/webaccess/ie5wa.asp> ?

Nej, jeg tror det ligger i winme. Nu jeg tænker over det, så skriver den
noget om det i reklamen, når man installerer winme.

Men den billedeviser må vel kunne findes et sted..

Claus