Sejlbåde
Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-04-03 00:25

Hvornår har alle jer med sejlbådene tænkt jer at sætte bådene i vandet?
Vejret er da helt fint, og havnen føles lidt tom uden :)

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 14-04-03 08:08

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår har alle jer med sejlbådene tænkt jer at sætte bådene i vandet?
> Vejret er da helt fint, og havnen føles lidt tom uden :)

Hurtigst muligt Men til min store overraskelse så jeg i går, at kranen i
Brøndby Havn står på jorden mere eller mindre skilt i stumper og stykker!!!!
Jeg håber sgu´, de får den samlet snarest!

---
mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : Leon Hulstrøm \(4220~

Dato : 14-04-03 10:06

for 14 dage siden

-Leon

Fra : Peter F.

Dato : 14-04-03 14:29

Den kom i vandet i går.
(I lynæs)
og ja, jeg kan kun give jer ret, vejret ér fint!

Peter

Fra : AJ

Dato : 14-04-03 22:13

"Leon Hulstrøm (4220)" <Leon@*NOSPAM*fourwinds.dk> wrote in message
> for 14 dage siden

Ditto - før kranen blev skilt ad...

Fra : Per

Dato : 14-04-03 10:03

Hej Tim.
Hvad laver du på det sydlige molehoved i Grenå havn kl. halv to om natten? -
så kan jeg bedre forstå du synes der er lidt tomt...

Det varer ikke længe, så er der masser af dejlige skuder i vandet incl. min!

/Per

http://friberg.lmv.lm.se/kms/kort.asp?map=den&lang=den#

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-04-03 22:28

"Per" <per.francke@get2net.dkx> wrote
> Hvad laver du på det sydlige molehoved i Grenå havn kl. halv to om
natten? -
> så kan jeg bedre forstå du synes der er lidt tomt...
Der blev jeg vidst afsløret.
Jeg har ingen GPS, så positionen tog jeg fra havnens
hjemmeside for at vise hvor jeg er fra

> Det varer ikke længe, så er der masser af dejlige skuder i vandet incl.
min!
Det glæder jeg mig meget til, for som sagt så er havnen sgu kedelig, når
alle bådene står på land.

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E <-- Som ikke helt repræsenterer min havneplads

Fra : Fly

Dato : 24-04-03 22:25

Og nogle af os får den slet ikke op (det er båden jeg taler om)

Det er nu skønt at få sig en lille tur en kølig eftermiddag i klart vejr i
december måned (og det er stadig båden jeg taler om)

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com