2 javascripts i onload ?
Fra : kemijohn

Dato : 13-04-03 23:29

jeg kan ikke få ovenstående til at virke.... hvordan gør jeg det
? og kan det overhovedet lade sig gøre ?

det jeg vil lave er
window.open
og
setTimeout(window.close, 3000)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-03 23:57

kemijohn <kemikaliejohn@hotmail.com> skrev :

>det jeg vil lave er
>window.open
>og
>setTimeout(window.close, 3000)

Hvilket vindue skal lukke popupvinduet eller det oprindelig
vindue?

setTimeout('window.close(3000)');">
lukker main vinduet, men du kan ikke undgå en prompt.

Er det popupvinduet, så kig på
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup3.htm

Fra : kemijohn

Dato : 14-04-03 12:11

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

i det vindue den åbner, skal man trykke på en knap for at lukke det... men
der kommer ikke det lille vindue, der spørger om man vil lukke vinduet
eller ej...

hvordan forhindrer man det i at komme ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-03 16:51

> [...]

>i det vindue den åbner, skal man trykke på en knap for at lukke det... men
>der kommer ikke det lille vindue, der spørger om man vil lukke vinduet

Når det er popupvinduet der skal lukke, så får du ikke
dialogboksen, kun hvis det er et mainvindue, der ikke er åbnet
med window.open (f.eks. den side, man kommer ind på via din url).