MS Windows
briani 27239
Fjerne genveje øverst til højre i startmen~
Fra : Anders Petersen

Dato : 13-04-03 19:19

Har netop måttet geninstallere XP, og under min sidste inst. have jeg på en
eller anden måde fået fjernet Dokumenter, Billeder og Musik fra min
startmenu's øverste højre hjørne. Kan desuden huske, at jeg havde fået
tilføjet Administration som fast punkt, så underpunkterne hertil foldede ud
direkte i menuen.

Jeg har muligvis brugt et lille program, men jeg har installeret
Powertoys' TweakUI, og har ikke kunnet finde det. Skal man ud i at
investere i et andet tweak-program, eller findes der guides til selv at
rode lidt i reg.databasen vedr. de nævnte ting?

På forhånd tak,

/Anders

Fra : Madsen

Dato : 13-04-03 19:47

Anders Petersen skrev:

> [...]
> at jeg havde fået tilføjet Administration som fast punkt, så
> underpunkterne hertil foldede ud direkte i menuen.

Prøv at højreklikke på proceslinien og vælg Properties > Start Menu >
Customize. (Ved ikke hvad det hedder på dansk).

Madsen.

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 13-04-03 19:49

On 13 Apr 2003 18:18:43 GMT, Anders Petersen
<anders@NOSPAMgadefejer.dk> wrote:

> [...]
>tilføjet Administration som fast punkt, så underpunkterne hertil foldede ud

Du kan ved højreklik i startmenuen, gå ind i egenskaber/avanceret og
der tilpasse hvilke genveje der skal vises.

MVH Martin S

Fra : Anders Petersen

Dato : 13-04-03 19:56

Doh - selvfølgelig! Mange tak, begge to :)

Bedste hilsner,

/Anders