christianhavn, gamle husnumre
Fra : Bo

Dato : 13-04-03 10:17

I FT 1885 findes Ovengaden oven Vandet 52, matr 178A,
findes huset i dag ? og hvilket nummer svt det til.

Bo

www.boekelund.dk

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 13-04-03 12:16

Bo skrev:

> I FT 1885 findes Ovengaden oven Vandet 52, matr 178A,
> findes huset i dag ?

Ja.

> og hvilket nummer svt det til.

52.

TT

Fra : Bo

Dato : 13-04-03 12:53

mange tak.
Bo

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 14-04-03 10:55

Ja, det nuværende hus er bygget 1772. Dog er der kommet en ekstra etage
på 1846.

Husnummer og matrikelnummer er det samme.

København nuværende matrikulering er fra 1806 - så det er kun hvis
matriklerne er lagt sammen, at der er sket ændringer.

m.v.h. Peter Kristiansen

Fra : Bo

Dato : 14-04-03 14:23

Mange tak.
Min oldefar skulle have beholdt lejligheden, ligger jo skønt idag
Bo