Krigens ofre & Frank.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-04-03 19:47

Er jeg den eneste der lige nu forestiller mig Frank fra Telmore komme
spankulerende og smide et par hundrede tusinde som bidrag, og samtidig smide
en sidebemærkning om at de er fra Smarttalk der måtte hoste op med dem da de
tabte retssagen pga. deres SMS fjollerier.

mvh.

Kim

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 12-04-03 20:22

Der var vist lidt surt opstød?!?
Had har du imod Frank fra Telmore???

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 12-04-03 20:33

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Der var vist lidt surt opstød?!?
> Had har du imod Frank fra Telmore???
Han har vist ikke noget imod Frank. Jeg tror at du misforstår indlægget.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 12-04-03 20:49

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@get2net.dk> wrote in message
> Der var vist lidt surt opstød?!?
> Had har du imod Frank fra Telmore???

INTET, jeg syntes blot det var cult sidst han gjorde det, nu er der gået
inflation i at købe slips for 100.000,-

Kim

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 12-04-03 21:18

Jeg har misforstået det, og undskylder...

Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-04-03 11:48

Kim Jørgensen skrev Lørdag den 12. april 2003 21:48 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> INTET, jeg syntes blot det var cult sidst han gjorde det, nu er der
> gået inflation i at købe slips for 100.000,-

Var det ikke kun 50.000 han gav sidst?
Og så forøvigt, han *er* kendt som Slipse Frank,,,
Den gik en gang, nu er der andre der tror at de bliver lige så kendte
på det stundt, men det tror jeg ikke lykkes.
Hvem kan nævne navne på de to der købte slips i aftes?

Ivar Madsen

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 12-04-03 20:33

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.udskiftmedDK> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> tabte retssagen pga. deres SMS fjollerier.
Neej! Jeg fik nøjagtig den samme tanke, bortset fra at det ville være for
latterligt at blive ved at køre surt i det med Smart-talk. Så ville han jo
bare give dem gratis reklame og omtale IGEN, og det ville være for
hjernedødt!

Dog syntes jeg at det kunne være AAALT FOR COOL, hvis Frank går op og byder
kr.100.000 for Buckingham´s slips!!!!! (for private/velgørende midler fra
firmaet)!

DET KUNNE VÆRE FOR SEJT! Istedet for alle de nærig-røve, der gerne vil være
med og få reklame/omtale, men alligevel er for nærige til at smide et
passende beløb ind.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-03 20:35

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.udskiftmedDK> wrote in

> [...]
> og samtidig smide en sidebemærkning om at de er fra Smarttalk
> der måtte hoste op med dem da de tabte retssagen pga. deres SMS

Tvivler jeg på han vil gøre - det vil formentlig skade deres sag mere
end det vil gavne den

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Claus Christiansen

Dato : 12-04-03 21:12

> [...]
> samtidig smide en sidebemærkning om at de er fra Smarttalk der måtte
> hoste op med dem da de tabte retssagen pga. deres SMS fjollerier.

Ja den pæne måde at gøre det på ville jo da være blot at meddele via
telmore.dk at der er givet 1 kr. per kunde til sagen - uden at komme med
yderligere kommentarer.

Det ser vi frem til - hint hint

/Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:NOSPAM@unipeople.dk>, leave the adr. as it is
personal: <http://unipeople.dk/~cch>; pythia: <http://www.pythia.dk>

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 14-04-03 13:53

"Claus Christiansen" <NOSPAM@unipeople.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ja den pæne måde at gøre det på ville jo da være blot at meddele via
> telmore.dk at der er givet 1 kr. per kunde til sagen - uden at komme med

Øv, han gjorde det ikke - eller hvad (siden der ikke er nogen der videre har
kommenteret det)...

Hvad blev slipset fra ham der (kan ikke huske hans navn) med "sex" egentlig
solgt for? Jeg gik væk fra fjernsynet og rodede med computeren og bagefter
var showet slut...

Kan egentlig også godt se at der ikke er så meget prestige i at købe et
slips med ordet "sex" på for kr.100.000,-

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Martin Møller

Dato : 15-04-03 21:58

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kan egentlig også godt se at der ikke er så meget prestige i at købe et
> slips med ordet "sex" på for kr.100.000,-

Og gav Frank overhovedet noget til foretagendet?

Martin

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 15-04-03 22:35

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og gav Frank overhovedet noget til foretagendet?

Hvad skulle han give af..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Martin Møller

Dato : 16-04-03 09:02

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3e9c7aff$0$129$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Hvad skulle han give af..?

Nåe nej, han har jo ingen penge.....

Martin

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 16-04-03 10:51

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nåe nej, han har jo ingen penge.....

Åååhhh ... du mener, han skulle give ud af sin *private* formue.....det må
du undskylde, den fangede jeg ikke med det samme....

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Martin Møller

Dato : 16-04-03 14:21

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3e9d278c$0$142$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> >

> Åååhhh ... du mener, han skulle give ud af sin *private* formue.....det må
> du undskylde, den fangede jeg ikke med det samme....

Han plejer da at være hurtig til at promovere sig selv til de shows.

Martin

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 16-04-03 17:15

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Han plejer da at være hurtig til at promovere sig selv til de shows.

Sikkert ... men mon ikke *firmaets* penge her bliver brugt så. Dem er
sikkert ikke ene om at disponere over....og jeg vil tro disse firmapenge
skal bruges andet steds....

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil