Addtronics 6896A blæsere ?
Fra : izy

Dato : 22-03-01 18:47

Heysa..

Skal til at bestille sådan et "skab" her og ser at man kan putte 6 blæsere
ind i den.

Hvilke blæser skal jeg købe, og sætte dem hvor, for best airflow ?

Følger der nogle blæsere med når man køber kabinettet ?

Takker..

--
izy
izy@city.dk .

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 22-03-01 19:20

> [...]
>
> Hvilke blæser skal jeg købe, og sætte dem hvor, for best airflow ?
>
> Følger der nogle blæsere med når man køber kabinettet ?

hej izy,

jeg købte dette (dejlige) kabinet i december, der fulgte ikke blæsere
med (bortset fra den i strømforsyningen)(købte det fra studiedata
http://www.studiedata.dk). Men jeg købte så 2 blæsere til for og bag
kabinettet.
Studiedata var meget hjælpsomme med blæserkøbet og med at anbefale
hvad der var bedst til mit system samt hvad der ville give færrest
støjgener.
Nu kan jeg ikke lige komme på hvad blæserne hed, men der kan ses et
udvalg på studiedatas sider.
Kabinettet er en drøm - tillykke med det
hilsen,
ingeborg
Jeg poster blæsernavnet senere når jeg finder det.

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 22-03-01 19:38

"ingeborg jacobsen" <ijac@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hilsen,
> ingeborg
> Jeg poster blæsernavnet senere når jeg finder det.
bagest i kabinettet sidder følgende
> 120mm blæser, Low Noise, Papst 4412FGL,
forrest sidder
80mm blæser, Low Noise, Papst 8412NGML,

hilsen,
ingeborg

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 22-03-01 19:43

> bagest i kabinettet sidder følgende

rettelse - det er denne blæser, bagest i kabinettet.
92mm blæser, Low Noise, Papst 3412NGL,

Fra : izy

Dato : 22-03-01 20:13

> rettelse - det er denne blæser, bagest i kabinettet.
> 92mm blæser, Low Noise, Papst 3412NGL,

Okay... takker mange gange ;)

Og jeg går udfra at den foran (82mm) suger ind, og den bag i (92mm) suger
ud.

--
izy
izy@city.dk

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 22-03-01 21:19

> Og jeg går udfra at den foran (82mm) suger ind, og den bag i (92mm)
suger
> ud.

ja

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 22-03-01 23:45

Hvad er det fede ved det kabinet?
Kender det ikke..

Mvh

Christian

Fra : CTK

Dato : 23-03-01 12:37

stort, gennemtænkt design mht. til køling og montering, og ikke grimt at se

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 23-03-01 12:36

"Christian Jørgensen" <gubbar@fnuck.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det fede ved det kabinet?
> Kender det ikke..
Hej Christian,
Bortset fra mit eget kabinet, kendte jeg kun til noname miditowers.
Jeg kan lide dette her for der er vældig god plads. Mit har 3x5,?"
drevpladser og 3x3,5" drevpladser (ialt med 4 eksterne pladser).
- og plads til 6 blæsere i ´diverse størrelser og med stragegiske
placeringer.
Den er uden strømforsyning - så man kan selv vælge hvilken der skal
sættes i.
http://www.studiedata.dk kan man se kabinettet (og meget andet).
Hilsen,
ingeborg