Så er der "kun" 16 dage tilbage
Fra : Martin Larsen

Dato : 13-04-03 15:34

Hold K... hvor går tiden langsomt når man venter på at få ens hvalp hjem.

Men så går tiden da med at lave Hundegård og Hus imens.
Er cirka 100 m2 mon ikke nok ???? Det er ikke meningen at den skal gå i den
altid, slet ikke, men at den kan være der fra jeg køre på arbejde til min
kæreste køre hjemme fra

Mvh Martin

--som venter på Kemba som nu er cirka 6 uger og vejer lige omkring 4 kg--

Fra : x Vuf x

Dato : 13-04-03 15:52

Sun, 13 Apr 2003 16:33:30 +0200, Martin Larsen wrote:

> [...]
>altid, slet ikke, men at den kan være der fra jeg køre på arbejde til min

Hvorfor kan den da ikke være inde hos din kæreste,
til hun kører hjemmefra? Kan hun ikke li' hunde?

--
Mvh Sonja http//:www.sonpet.com nospam@***sonpet.com

Papillon. 4 piger og 1 dreng. Tricolour, hvid/zobel og hvid/rød.
De er fra 2 kuld. Bare dejlige og yndige alle til hobe!

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-04-03 16:02

> Hvorfor kan den da ikke være inde hos din kæreste,
> til hun kører hjemmefra? Kan hun ikke li' hunde?

DEt kan den oxo men den tager jo ikke skade af at få lidt frisk luft inden
den skal være inde fra hun køre til jeg kommer hjem ?????

Martin

Fra : x Vuf x

Dato : 13-04-03 16:07

Sun, 13 Apr 2003 17:01:49 +0200, Martin Larsen wrote:

>DEt kan den oxo men den tager jo ikke skade af at få lidt frisk luft inden
>den skal være inde fra hun køre til jeg kommer hjem ?????

Nååå...Jeg troede, den så skulle være ude, når I ikke var hjemme.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-04-03 16:13

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse

> Nååå...Jeg troede, den så skulle være ude, når I ikke var hjemme.

Det er på ingen måde meningen at den skal være i hundegård altid men ved at
den kan være i hundegården om morgenen skal den "kun" være inde i 6 timer.
inden jeg kommer hjem igen

Martin

Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-04-03 16:49

> Hold K... hvor går tiden langsomt når man venter på at få ens hvalp hjem.

Puuuha ja! Tiden snegler sig afsted!! "Min" hvalp er nu 8 dage gammel, så
der er laaang vej endnu, så føler med dig!

--
Rinnie

Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : skingur

Dato : 13-04-03 22:33

He he..ja, men du har tid til at øve dig i art have hvalp!

Om aftenen: Midt i det allermest spændende sted i filmen går du ud i
haven og tæller til 450, hvorefter du siger "dyyyyygtig, tisser så
fiiint"

Om natten gør du det samme...bortset fra, at du ikke har noget tøj
på....

Når du har gæster, starter du med at sige "hunden må IKKE få ved
bordet"!

Brug 5 hele køkkenruller om dagen...så er du i træning og ved, hvad de
koster....

Og så de mere seriøse: Find et sted, hvor ALLE jeres sko kan ligge trygt
og godt de næste 6 måneder! Hundesikr (hmmm) alle løse ledninger og
lamper, fjern yndlingsgenstande i hunde-hvalpe højde.

og nyd ellers den søde ventetid!

Christina og den lille langhårede

http://www.kandu.dk/

Fra : R. Ilsøe

Dato : 14-04-03 00:41

> Om natten gør du det samme...bortset fra, at du ikke har noget tøj
> på....

....og er man smart sørger man for at passe det ind med at hvalpen ankommer
om sommeren så man ikke står ude og fryser ***** af!

....Angående skoene, så elsker Balto stadig at tøffe rundt med mine sko i
munden, men han tygger da heldigvis ikke i dem og har aldrig gjort!

Fra : Smat

Dato : 15-04-03 05:58

">
> [...]
> fiiint"
>
> Om natten gør du det samme...bortset fra, at du ikke har noget tøj

Nej det du gør er at du sover, sover og sover om natten nu, for du ved ikke
hvornår du får lov igen.
Vores efterhånden store hvalp har åbenbart ikke nogen planer om at blive
renlig, så vi er stadig oppe om natten. Så mit bedste råd er sov mens tid
er

Margrethe ... der sagtens kan huske hvor ulideligt det var at vente

Fra : Søren Voigt

Dato : 14-04-03 11:19

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Puuuha ja! Tiden snegler sig afsted!! "Min" hvalp er nu 8 dage gammel, så
> der er laaang vej endnu, så føler med dig!

Typisk flatter. De kommer altid senere hjem end labrador.

Søren
Hvis nye lab tæve blev født d. 29. marts - ha 16 dage gammel!

Fra : R. Ilsøe

Dato : 14-04-03 11:28

"Søren Voigt" <soren_voigt_fjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Typisk flatter. De kommer altid senere hjem end labrador.

Haahaha... Ja, der må jeg jo så gi' dig ret...

> Søren
> Hvis nye lab tæve blev født d. 29. marts - ha 16 dage gammel!

Rinnie
Hvis lille 9 dage gamle flatter har opdtaget ordsproget "Hellere lille og
vaks..."

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 14-04-03 08:20

det er mega lang tid at skulle vente vi har "kun" 9 dage tilbage....og
dagene er ved at blive rigtig lange

Vi har gået og hvalpe sikret huset...ledninger er blevet gemt væk efter
bedste formåen, løse genstande fjernet....bøger og nettet gennemlæst....vi
mangler et navn, indtil videre har opdrætteren givet den navnet Kashmir, men
det er ikke lige det navn vi synes den skal have...indtil videre er det
bedste navn vi har kunnet komme på Nelix (fra Startrek Voyager serien)...men
hvem ved om hunden er en trekkie....den er måske mere en ....ahh det er så
svært

Lasse
Kashmir - Berner Sennen

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-04-03 09:02

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
serien)...men
> hvem ved om hunden er en trekkie....den er måske mere en ....ahh det er så

Vi fandt en masse navne og til sidst var vi nede og vælge mellem Kenzo og
Kemba, oxo ligner han bare mest en Kemba *SG* det passer ihvertfald godt til
ham

Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-04-03 10:01

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk>

> indtil videre er det
> bedste navn vi har kunnet komme på Nelix (fra Startrek Voyager
serien

Hvis jeg havde en hanhund ville jeg ganske sikkert kalde Ham
Chewbacca eller blot Chewie. Sidstnævnte passer sikkert også godt på
de fleste hvalpe

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 14-04-03 13:28

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvis jeg havde en hanhund ville jeg ganske sikkert kalde Ham
> Chewbacca eller blot Chewie. Sidstnævnte passer sikkert også godt på

det er rent faktisk et af de navne der har været oppe og runde

Lasse
Kashmir Berner sennen

Fra : Leyna

Dato : 17-04-03 09:51

On Mon, 14 Apr 2003 11:00:42 +0200, "Lars Hoffmann"
> [...]

>Hvis jeg havde en hanhund ville jeg ganske sikkert kalde Ham
>Chewbacca eller blot Chewie. Sidstnævnte passer sikkert også godt på

Det kunne jeg finde på at kalde en chihuahua!
Eller at kalde en kæmpestor Rottweilertæve for Pusser, synes jeg også
kunne være morsomt.
Nu hedder min hund altså Vaks, og ind imellem virker det også som om
jeg var i det humoristiske hjørne, da jeg navngav ham...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 17-04-03 23:03

Thu, 17 Apr 2003 10:51:12 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>Nu hedder min hund altså Vaks, og ind imellem virker det også som om
>jeg var i det humoristiske hjørne, da jeg navngav ham...

Det sidste er jeg tilbøjelig til at gi' dig ret i! ;-D

Fra : Therese

Dato : 14-04-03 20:46

> [...]
serien)...men
> hvem ved om hunden er en trekkie....den er måske mere en ....ahh det er så

Vi var ikke i tvivl, da vi stod med vores 3 uger gamle Berner-hvalp. Han var
simpelthen en Bernhard
Vi mødte lige en stor flot Berner-han i går, der hed Luske. Lidt sjovt navn
til en hund på 58 kg

--
Mange hilsner
Therese

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 14-04-03 09:25

> [...]
>
> Mvh Martin
>
> --som venter på Kemba som nu er cirka 6 uger og vejer lige omkring 4 kg--

Hej Martin.

Jeg ved præcist hvordan det er. Vi går også og tæller dagene til vores kære
nye familiemedlem kommer hjem. 16 dage siger kalenderen, fra idag af.
Tiden går ALT for langsomt.
Vi mangler dog stadig at få købt en masse, så som line, halsbånd, skåle etc.
Jeg skal bruge min ferie nu her på at finde alle de ting som skal fjernes og
gøres noget ved, så som ledninger!
Navnet har vi fundet. Hun skal hedde Tessa. Vi synes det er et kært navn
og hun "ligner" også en Tessa c",)

Mvh.

Kenneth

Fra : skingur

Dato : 14-04-03 09:43

"\(: MarlboroMan :\)" skrev d. 14-04-03 09:25 dette indlæg :

> [...]
fjernes og
> gøres noget ved, så som ledninger!
> Navnet har vi fundet. Hun skal hedde Tessa. Vi synes det er et kært

Og trøst jer med, at der er så kort tid tilbage..jeg ventede i over et
år på Gandalf... i den første løbetid blev tessa ikke drægtig, så
ventede vi pænt til næste...og ENDELIG var der gevinst! Og inden da
havde jeg brugt et år på at overbevise gemalen om, at han gerne ville
have en gravhund!
Christina

http://www.kandu.dk/