Router på kabelnet...
Fra : René * Simzonen.dk

Dato : 13-04-03 16:12

Jeg har lovet en kollega, at jeg viol kigge på en router, som han har købt
i bilka. Han internet via TDC kabel..

Er der noget, som jeg skal være særlig opmærksom på i denne sammenhæng.. Jeg
kan stort set alt med en router på dsl..

Men er ikke helt sikker på, at proceduren er den samme på kabel?!?

Hvad siger alle i kloge hoveder?

Mvh René

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-03 17:20

"René * Simzonen.dk" <rene@simzonen.dk> skrev :

>Men er ikke helt sikker på, at proceduren er den samme på kabel?!?

Kabel har ikke noget med xdsl at gøre.

>Hvad siger alle i kloge hoveder?

Dem der har ofrstand på routere finder du i news:dk.edb.netvaerk
og dem der har forstand på, hvordan TDCs webspeed fungerer finder
di i news:tele.internet.kabelmodem.

Prøv i den sidste først, der må være nogle der bruger router der.