downloads i IE6
Fra : gooferd

Dato : 13-04-03 14:21

Jeg har et problem med downloads i IE6..... ikke fordi de ikke virker... men
fordi jeg sad og downloadede nogle fede lyde som mp3 og da der var en del af
dem fik jeg den ide at fjerne valget som hed noget i stil med "always ask me
before downloading files of this type".... problemet er nu at nu downloader
den bare alting.... det er såmænd ikke så slemt.... men den gemmer alt i en
midlertidig folder og afspiller det så snart det er downloadet.... hvad
værre er... jeg kan ikke finde ud af at få det tilbage som det var og som
jeg bedre kunne lide det.... er der nogen der kender lidt mere til IE6, som
kan give en hjælpende hånd?

-----
Anders

Fra : Madsen

Dato : 13-04-03 14:24

gooferd skrev:

> [...]
> og da der var en del af dem fik jeg den ide at fjerne valget som
> hed noget i stil med "always ask me before downloading files of

Prøv:
<http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=obda5usn8shkion6jj26g74qssq1t99v1m@dtext.news.tele.dk&lr=&hl=da>

Madsen.

Fra : gooferd

Dato : 13-04-03 14:47

> Prøv:

<http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=obda5usn8shkion6jj
26g74qssq1t99v1m@dtext.news.tele.dk&lr=&hl=da>

Nogen der ved hvad der skal til i Windows XP US for ovenstående hjalp mig
ikke synderligt =/

----
Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-03 15:31

"gooferd" <gooferd@hotmail.com> skrev :

>Nogen der ved hvad der skal til i Windows XP US for ovenstående hjalp mig
>ikke synderligt =/

Det samme, du skal bare translate det til amerikanski.

Control Panel => Folder Options => File Types => MP 3 => Advanced
=> Sæt et flueben ved »Confirm after download«.

Fra : gooferd

Dato : 13-04-03 23:44

ok.... havde ledt der men man kunne ikke vælge advanced.. så prøvede jeg at
fjerne programmet mp3 var associeret med (winamp) og så kom advanced frem...
Windows.... man bliver nødt til at elske det...

Tak for hjælpen

-----
Anders