Ram test??
Fra : Boris

Dato : 22-03-01 18:01

Hej alle.

Jeg har hørt at man kan finde et lille program til at teste ram med.
Det smarte ved dette prog. skulle efter sigende være at det skulle kunne
fortælle hvilken slot det er galt med!!!
( altså hvis eks. der sidder 2X64 i maskinen)
Kan nogle be/afkræfte dette???
Hvis det eksisterer, kan nogel så fortælle navn og evt. sted på nettet det
kan findes????

Martin.

Fra : jan larsen

Dato : 23-03-01 14:10

Hej.
Jeg har prøvet et program som hedder DocMemory ram diagnostic, adressen er
www.simtester.com

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen