Hvordan bestemmer jeg filnnavnet på den vi~
Fra : Magnus

Dato : 26-12-00 10:39

I venstre side har jeg normalt en slags menu på min hjemmeside.

Men administrations delen af siden ønsker jeg at få vis en anden menu via
filnavnet da alle mine administrations siders filnavn hedder f.eks.
"admin-etellerandet.asp"

Med linien Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME") får jeg vist stien og
filnavnet men hvordan for jeg kun vist filnavnet da filerne ikke ligger i
samme mappe?

/Magnus
arnason@email.dk

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 26-12-00 15:44

Magnus wrote:

> Med linien Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME") får jeg vist stien og
> filnavnet men hvordan for jeg kun vist filnavnet da filerne ikke ligger i
> samme mappe?

filename = Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME")
filename = Mid(filename, InStr(filename, "/")+1)

--
Lauritz

Fra : Peter Pedersen

Dato : 27-12-00 21:22