stofa
Fra : Sillent

Dato : 22-03-01 17:08

Er der nogle der har haft over de 4 gig på et måned, og er jeres forbindelse
blevet lukket, eller hvad, jeg mener at have hørt at stofa ikke har helt
styr på det endnu.

Sillent

Fra : Sy

Dato : 25-03-01 07:38

> Er der nogle der har haft over de 4 gig på et måned, og er jeres
forbindelse
> blevet lukket, eller hvad, jeg mener at have hørt at stofa ikke har helt
> styr på det endnu.

De har ikke fået det lavet. Hørt at det først bliver ordnet omkring juli.
Har fået bekræftet at hvis din forbindelse ikke blokkes efter 4 GB, kan du
aldrig hæfte dig for mere betaling. læs deres betingelse. Har en ven som er
advokat og han siger de samme.

Fra : Sillent

Dato : 25-03-01 08:05

Mange tak for svaret, Sillent

Fra : Plazu

Dato : 25-03-01 08:30

> er

Jeg har lige fået en regning på næsten 900 dask for 3 måneder, det er sq da
mere end 200 per månede!!!!

Fra : Sy

Dato : 25-03-01 09:47

Har du fået lukket din net forbindelse og acceptere genåbning???
Hvis ja, så skal du betale, ellers lav en klage

Fra : Plazu

Dato : 25-03-01 10:25

> Har du fået lukket din net forbindelse og acceptere genåbning???
> Hvis ja, så skal du betale, ellers lav en klage

Forbindelsen blev ikke lukket, og jeg har ikke hørt fra dem. Der kom bare en
regning på de knap 900,-

Fra : CS

Dato : 31-03-01 09:45

Det er så 4x200 ,- + 99,- i gebyr for konvertering til flex...så det stemmer
da vist meget godt?

Fra : Sillent

Dato : 25-03-01 10:12

Det er vel også incl. 1/12 til 1-1 sidste år

Fra : Plazu

Dato : 25-03-01 10:24

"Sillent" <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vel også incl. 1/12 til 1-1 sidste år

Nej jeg fik Flex Rate den 1/1 2001

Fra : Sy

Dato : 25-03-01 11:32

Jeg har fået et regning lidt over 600 jeg tror jeg ringer til dem på mandag

Fra : Plazu

Dato : 25-03-01 11:35

> Jeg har fået et regning lidt over 600 jeg tror jeg ringer til dem på
mandag

Stofa sutter snart så meget jeg overvejer at skifte til en DSL løsning i
stedet for.

Fra : Sillent

Dato : 25-03-01 11:58

Hvad er prisen for DSL

Fra : Plazu

Dato : 25-03-01 12:13

Den billiste koster 250-300,- Problemet er bare hastigheden som kun er på
128/128

Fra : Sillent

Dato : 25-03-01 12:35

Ja det er jo ikke meget