IrDA til USB
Fra : S.M.

Dato : 12-04-03 13:44

Findes der en IrDA som kan sætte til en PC via USB porten?

Hvis ja - hvem forhandler dem og virker det ?

Har købt et kabel til en Ericcson T68i, så jeg kan sætte den til via
min COM-port, men det virker ikke, så mit håb er at jeg kan få kontakt
via IrDA.

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 12-04-03 14:49

"S.M." skrev i en meddelelse news:3e9b0944.23362031@news.tele.dk...
> Findes der en IrDA som kan sætte til en PC via USB porten?
>
> Hvis ja - hvem forhandler dem og virker det ?

Sandberg har lavet en IrDA til USB. Jeg er selv den stolte ejer af en sådan!
Den fungerer upåklageligt med min 6610...
Du kan læse lidt om den på www.sandberg.it under hardware-I/O udvidelser til
USB....
Varenr. 133-07
Sandberg IR Eye

Jeg købte min på www.xdata.dk, det var det billigste jeg lige kunne finde
(dengang stod den også til 700 hos Sandberg, men kostede alligevel 430 som
den stadig gør)... :
http://www.xdata.dk/servlet/VisVare?lagerID=84&vareID=219

Hygge...
Daniel

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 14-04-03 00:22

Hej,

Må jeg så lige spørge. Denne USB tingest, den propper man jo så ind i usb
porten på computeren, som ligger under bordet. Er der så en
"forlængerledning" med, så man kan have IRDA-øjnene liggende på skrivebordet
et sted, hvor telefonen jo også vil ligge?

mvh

Kamran Sarwar

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 14-04-03 09:38

"Kamran Sarwar" skrev i en meddelelse

> Må jeg så lige spørge.

Nej

> [...]
> "forlængerledning" med, så man kan have IRDA-øjnene liggende på
skrivebordet
> et sted, hvor telefonen jo også vil ligge?

Ja, det var der! Jeg troede egentlig at jeg skulle købe den ved siden af....
men der var 1 meter forlænger med i pakken! (",)

Hygge...
Daniel

Fra : Fischer

Dato : 12-04-03 17:22

> Har købt et kabel til en Ericcson T68i, så jeg kan
> sætte den til via min COM-port, men det virker ikke ...

Ikke for at jokke rundt i noget, men det burde vel virke hvis det blev sat
rigtigt op på PC'en?
Jeg ville nok bruge lidt energi på det .....

*Fischer