Overførsel fra N711
Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-04-03 12:12

Kan man overføre sine kontakter i telefonbogen fra Nokia 7110 til
Nokia 7250 via den infrarøde port? Og hvordan?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 11-04-03 15:06

> Kan man overføre sine kontakter i telefonbogen fra Nokia 7110 til
> Nokia 7250 via den infrarøde port? Og hvordan?

Måske med nokia datasuite, altså via en PC, ellers er det igang med send
visit kort via IR hvis 7110 understøtter dette (det mener jeg den gør)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-04-03 17:35

On Fri, 11 Apr 2003 16:05:56 +0200, "Peter Sepstrup"
<peter@NOSPAMsepstrup.zapto.org> wrote:

>Måske med nokia datasuite, altså via en PC, ellers er det igang med send
>visit kort via IR hvis 7110 understøtter dette (det mener jeg den gør)

7110'eren har ihvertfald IR-port, men jeg kan ikke finde ud af at
sende visitkort med den?