Cybercity
Fra : René S

Dato : 22-03-01 16:03

Er der nogen der har fået ADSL i Holstebro ved Cybercity????

René S

Fra : KNL DtP

Dato : 22-03-01 16:08

Hejsa!

> Er der nogen der har fået ADSL i Holstebro ved Cybercity????

Jep!

Jeg ringede den 27. december 2000 og bestilte 256/128 kbit. Cirka 14 dage
efter modtog jeg router + kabler, samt en dato: 30. januar 2001 - så i mit
tilfælde tog det cirka en måned fra jeg bestilte ADSL, og til det kørte!

Linjen kører kanon godt. Der er aldrig været vrøvl med den - modsat min
gamle K56-forbindelse.... Jeg kan på det varmeste anbefale ADSL fra CC -
eneste problem er blot, at man vil ha' en hurtigere linje

MVH

Kristian Larsen - Holstebro
www.24h-le-mans.dk

Fra : René S

Dato : 22-03-01 18:51

Det lyder da kanon godt, jeg spørger fordi at jeg bestilte den 13/3-2001, og
jeg har i øjeblikket nettid ved TDC, men vil skifte til CC fastpris indtil
jeg for min adsl forbindelse, men kun hvis jeg er sikker på at jeg kan få
adsl ved CC, jeg ved ikke om der er for langt til centralen, jeg bor på Knud
Aggers vej, det er i nordenden i byen, ved den nye nordre ringvej mod
Struer. Kender du noget til det område????

På Forhånd mange tak!

René Sørensen

Fra : KNL DtP

Dato : 22-03-01 19:56

Hej igen!

> Aggers vej, det er i nordenden i byen, ved den nye nordre ringvej mod
> Struer. Kender du noget til det område????

Jeg ved ikke hvor langt CC har fået udbygget centralerne, men mon ikke der
er nok kobber. Hvis du ikke bor "helt ude på landet" (kender ikke lige Knud
Aggers Vej), så er der store chancer.....

NetTid er fortid! Jeg kørte selv med dette, og det var *SÅ* fedt at skifte
til ADSL. Har delt det over et netværk, så farmand også kan nyde
bredbåndsteknologien (-og dermed spytte lidt i kassen...)

Med 256/128 kbit linjen kan jeg downloade med 27,5 kb/sec, og uploade med
14-15 kb/sec. Glæde dig!!!

MVH

Kristian

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-03-01 01:01

Hejsa...

Du kan sagtens få det derude... har en ven som bor på Holger D.Vej som har
adsl fra wol

/Peter