Storfrysende efter vægttab
Fra : Synne Petersen

Dato : 08-04-03 06:32

Hejsa Gruppe.

Jeg ville høre om der var nogle af jer der havde et godt bud hvorfor jeg
fryser 24-7!
Ok, det er selvfølgelig lidt overdrevet, men jeg fryser temmelig let.

Det tager lang tid om aftenen at få varmen (ja, jeg hár skiftet til en
varmere dyne).
Ligeledes skal jeg om dagen have både lange bukser på, sutsko, varm
striktrøje, og så det tit ikke nok.
Jeg fører et normalt aktivt liv.

Jeg motionerer, dyrker styrketræning, og passer huset dagen lang (er på
barsel, ammer ikke mere).

Jeg har tabt mig 17 kilo på de sidste 6 måneder, men jeg har da stadig
masser af fedt på kroppen (173 cm høj, vejer 68 kilo).

Hvorfor skal jeg fryse så meget!!!!?

Nogle bud?

--
Mvh,
Synne

Fra : Synne Petersen

Dato : 08-04-03 06:51

Jeg skulle måske sige på kostsiden at jeg er semivegetar.

Jeg spiser mælkeprodukter, fisk og en sjælden gang kylling og kalkun.

Jeg drikker proteinpulver hver dag, så jeg har til styrketræningen.

Mvh,
Synne

Fra : Esben

Dato : 05-05-03 17:29

Hej

[snip]

> Ligeledes skal jeg om dagen have både lange bukser på, sutsko, varm
> striktrøje, og så det tit ikke nok.
> Jeg fører et normalt aktivt liv.

Hvad er din indetemperatur?

> [...]
>
> Jeg har tabt mig 17 kilo på de sidste 6 måneder, men jeg har da stadig
> masser af fedt på kroppen (173 cm høj, vejer 68 kilo).

Der er 2 grunde jeg såadan lige kan få øje.

1: Jo mere du vejer jo højere stofskifte, dvs. højere varmeudvikling.
2: Fedt virker isolerende.

Esben