Tibet kuren
Fra : Hjalte

Dato : 07-04-03 19:10

Hej gruppe...

Er der nogen af jer der ligger inde med den opskrift på hvordan man
laver en hvidløgskur?

Jeg har fået den herinde før, men den gik tabt under et
computernedbrud

MVH.
Hjalte

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-04-03 20:14

Hjalte wrote:

> Er der nogen af jer der ligger inde med den opskrift på hvordan man
> laver en hvidløgskur?
>
> Jeg har fået den herinde før, men den gik tabt under et
> computernedbrud

Du kan normalt finde alle de gamle indlæg via Google på
http://groups.google.com. Går du ind på avanveret søgning:
http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=da kan du søge i
specifikke nyhedsgrupper, for eksempel udelukkende danske (dk.*) eller i
et tilfælde som dette: dk.helbred, så ville du have fundet frem til den
pågældende tråd:
http://shor.ter.dk/489262327.

Du kan finde kuren i tråden, eller du kan finde den på:
http://www.allux.esenet.dk/opskrift.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Hjalte

Dato : 07-04-03 22:30

On Mon, 07 Apr 2003 21:14:22 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>pågældende tråd:
>http://shor.ter.dk/489262327.
>
>Du kan finde kuren i tråden, eller du kan finde den på:

Det havde jeg ikke lige tænkt på
Du skal have mange tak.

Fra : jysch

Dato : 22-04-03 16:03

Hej Hjalte!

Jeg vil høre om du har fået kuren - ellers har jeg lige fundet den.

Hvis du stadig er interesseret kan du jo sende mig en mail.

Mvh. Jysch

P.s. Jeg vil ógså gerne sende den her, hvis nogen er interesseret.

http://www.kandu.dk/