Skumgummi til hynder, hvor?
Fra : ThomasT

Dato : 12-04-03 08:36

Hvor køber man skumgummi til hynder til en Maxi 77?
Er der nogen af jer der har gjort nogen gode erfaringer?

MVH
Thomas Thomsen
- Maxi 77

Fra : Hans Olsen

Dato : 12-04-03 08:46

"ThomasT" <FJERN_DETTEthth@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man skumgummi til hynder til en Maxi 77?
> Er der nogen af jer der har gjort nogen gode erfaringer?
Hej
Afhænger det ikke lidt af hvor i landet du bor, eller kører du
gerne et par hundrede kilometer, ?

MVH
HO

Fra : ThomasT

Dato : 12-04-03 10:08

Jeg bor i Fredericia og kører gerne et hundrede km for et godt tlbud. De er
jo ikke helt billigt sådan noget skum.

ThomasT

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 12-04-03 16:14

Der er et sted i Århus, hvor vi købte til havemøbler for nogle år siden.
Meget velassorteret. Er det for langt væk ??

Bjarke

Fra : Fly

Dato : 12-04-03 19:58

Hejsa!

Jeg har absolut kun gode erfaringer med vores lokale "skumfidus". Det hedder
Idea Skum, og ligger i Aalborg, men ved søgen på krak fandt jeg ud af, at
det også ligger i Vejl og Kolding, så det må være tættere på dig

Deres priser ligger ikke i bund, men de ved, hvad de har med at gøre = du
får f.eks. en kraftigere skum til madrasser at sidde på og blødere skum til
ryglæn o.s.v.

De har også noget vandfast stof og sågar vinyl, hvis nogle af hynderne skal
være i cokpittet.

<http://www.krak.dk/scripts/soegning/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id
=KVWW&data=k&formnavn=normal&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&VIRK=
&navn=idea+skum&vej=&HUSNR=&POSTNR_FRA=&BY=&omraade=%280%29&kommuner=0&tlf=&
firma=Find+firma>

Priser kan jeg ikke huske noget om, da det er flere år siden...

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : Jens Brandt

Dato : 13-04-03 21:31

Hej.

Farvehandlerne forhandler somregel også skumgummi.

Med venlig sejlerhilsen

Jens Brandt