Transducer til garmin gpsmap
Fra : claus v

Dato : 07-04-03 20:13

Hej gruppe

jeg havde for nogen dage siden et indlæg vedr køb af dele til garmin i
udlandet da jeg har en defekt transducer og gerne vil købe en ny

den koster i dk 1000 kr
i usa ca 435 kr
norge ca 650 kr
england ca 700 kr

er der nogen der har købt udstyr i disse lande her tænker jeg på hvad jeg
evt skal regne med at skulle betale i told og moms.

til per som svarede mig på min mail adresse at du havde en brugt transducer
du ville af med jeg har sendt 2 mails til dig men du tjekker måske ikke
postkassen så ofte

mvh claus v

Fra : co

Dato : 08-04-03 11:54

"claus v" <NOwinga30SPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der nogen der har købt udstyr i disse lande her tænker jeg på hvad jeg
> evt skal regne med at skulle betale i told og moms.

Danmark er dejlig og dyrt !! -

Import fra alle ikke EU lande skal tillægges både told og moms
eksempelvis fra USA skal du først tilægge forsendelsesomkostninger + told
ca. 7 % af hele beløbet og sidst men ikke mindst moms 25 %
Er der derimod tale om et EU land som england, kan du frit indføre varen
uden at betale told og dansk moms.

mvh
Claus

Fra : claus v

Dato : 08-04-03 16:44

"co" <claus*FJERNDETTE*10@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "claus v" <NOwinga30SPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

tak for svaret

Fra : Tage Danielsen

Dato : 08-04-03 19:13

> jeg havde for nogen dage siden et indlæg vedr køb af dele til garmin i
> udlandet da jeg har en defekt transducer og gerne vil købe en ny
>
> den koster i dk 1000 kr

Uoriginal transducer til Garmin kan fås til 695,- hos Århusområdets største
forhandler (må ikke nævne navne)

Hilsen
Tage D

Fra : claus v

Dato : 08-04-03 22:35

"Tage Danielsen" <tageFJERNDETTE@baad.dk> skrev i en meddelelse

> Uoriginal transducer til Garmin kan fås til 695,- hos Århusområdets
største
> forhandler (må ikke nævne navne)
>
> Hilsen
> Tage D