debian: avaya wireless netkort (woddy)
Fra : Rasmus Skov

Dato : 12-04-03 13:48

Jeg har fået mig sådan et dejlig stykke med hardware, men har lidt problemer
med installation af drivere.

Jeg har hentet avaya's egne linux-drivere som er testet i redhat og suse,
der et installscript med, som bare skal køres ...

Jeg er lidt grøn, men jeg ved at debian håndterer pakker anderledes en
redhat.

når jeg kører install-scriptet siger den at jeg skal lave en "make config"
først; det kan jeg ikke:

make: *** No rule to make target 'config'. Stop.

jeg har prøvet at følge vejledningen til at lave .deb-pakker (fra
debianguiden.dk), forstår ikke helt fremgangsmåde når man ikke kan apt-get'e
sourcen.

kan nogen kaste en pind i den rigtige retning?

/rasmus

--
/rasmus
"Only wimps use tape backup. Real men just upload their important stuff on

Fra : Thomas Iversen

Dato : 12-04-03 15:21

In article <3e980af0$0$4339$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>, Rasmus Skov wrote:
> Jeg har fået mig sådan et dejlig stykke med hardware, men har lidt problemer
> med installation af drivere.

Kortet virker fint med orinoco driverne der også findes i
debian. Ingen grund til at bruge avayas egne.

(bruger selv kortet)

Mvh Thomas, Vanløse

Fra : Rasmus Skov

Dato : 12-04-03 16:08

> Kortet virker fint med orinoco driverne der også findes i
> debian. Ingen grund til at bruge avayas egne.

perfekt.

så gider jeg ikke rode mere med det.

tak
/rasmus