backgammon med java
Fra : abl

Dato : 11-04-03 20:22

hvordan kan jeg spille baggammon hvor det køre som java. det virker
under windows men ikke under linux, jeg har instaleret java for linux,
også plug-ins til min browser.

Fra : Bo Simonsen

Dato : 11-04-03 20:25

abl wrote:

> hvordan kan jeg spille baggammon hvor det køre som java. det virker
> under windows men ikke under linux, jeg har instaleret java for linux,
> også plug-ins til min browser.

Prøv at gi' os URLen så vi kan se om vi får den samme fejl.

Mvh.
Bo

Fra : abl

Dato : 11-04-03 20:32

Bo Simonsen wrote:

> Prøv at gi' os URLen så vi kan se om vi får den samme fejl.
>
> Mvh.
> Bo
eventuel http://spil.tv2.dk/backgammon/ der kan jeg lokke ind mend ikke
spille. www.vog.ru denne kan jeg ikke komme ind i. der virker java ikke.
www.zone.com virker ikke men jeg tror det er fordi at det er en
microsoft side.

Fra : Bo Simonsen

Dato : 11-04-03 20:46

abl wrote:

> eventuel http://spil.tv2.dk/backgammon/ der kan jeg lokke ind mend ikke
> [...]

Mht. TV2, hvis jeg prøver i Konqueror, sker der ikke så meget udover jeg får
vidst en slags velkomst billede.

Mvh.
Bo

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 11-04-03 22:33

abl wrote:

> eventuel http://spil.tv2.dk/backgammon/ der kan jeg lokke ind mend
> ikke spille.

Jeg prøvede lige med Konqueror og her kunne jeg komme ind men ikke få
forbindelse med serveren. Inden fejlmeddelelsen loadede jeg ~450 B/sec
så det er måske en overbelastet server der er problemet.

> www.vog.ru denne kan jeg ikke komme ind i. der virker
> java ikke. www.zone.com virker ikke men jeg tror det er fordi at det
> er en microsoft side.

Igen prøvede jeg med Konqueror, men her måtte jeg bruge dens mulighed
for at fake en IE 5.5 på Win98.

Jeg kom fint ind på www.vog.ru og også www.zone.com, men på sidstnævnte
manglede jeg åbenbart "noget ekstra" og Konqueror bragede ned da jeg
klikkede OK for at downloade.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-04-03 09:18

Thomas Overgaard skrev Fredag den 11. april 2003 23:32 i
dk.edb.system.unix:

> Igen prøvede jeg med Konqueror, men her måtte jeg bruge dens mulighed
> for at fake en IE 5.5 på Win98.

Hvordan får man den til det?
Jeg har kikket i dens opsætning, men fandt ikke noget sådant,,,
Ved du om man derved med den kan se video klipene på ekstrabladet.dk
f.eks. denne http://ekstrabladet.dk/visArtikel.iasp?pageID=200517
?

Ivar Madsen

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 12-04-03 10:49

Ivar Madsen wrote:

> Hvordan får man den til det?
> Jeg har kikket i dens opsætning, men fandt ikke noget sådant,,,

Det er ikke under opsætningen. Bare gå ind på siden og vælg "Change
Browser Identification" i "Tools" menuen. På nogle sider er det dog
nødvendigt lige at gå tilbage og så hente siden på ny.

> Ved du om man derved med den kan se video klipene på ekstrabladet.dk
> f.eks. denne http://ekstrabladet.dk/visArtikel.iasp?pageID=200517

Desværre, Ekstra Bladet bruger andre midler for at sikre at det kun er
M$ kunder som kan se klippene.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-04-03 11:12

Thomas Overgaard skrev Lørdag den 12. april 2003 11:48 i
dk.edb.system.unix:

> Det er ikke under opsætningen. Bare gå ind på siden og vælg "Change
> Browser Identification" i "Tools" menuen. På nogle sider er det dog
> nødvendigt lige at gå tilbage og så hente siden på ny.

Hmm, jeg køre med Dansk Mandrake, så det må vel svare til den der
hedder "værktøj" og der er der ikke noget sådant at vælge

Gad vide hvad formålet er,,,

Ivar Madsen

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 12-04-03 14:26

Ivar Madsen wrote:
> Thomas Overgaard skrev Lørdag den 12. april 2003 11:48 i
> Hmm, jeg køre med Dansk Mandrake, så det må vel svare til den der
> hedder "værktøj" og der er der ikke noget sådant at vælge

Værktøjer | Ændr netsøgeridentifikation

--
Lars Kongshøj
http://www.kongshoj.com/

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-04-03 16:08

Lars Kongshøj skrev Lørdag den 12. april 2003 15:25 i
dk.edb.system.unix:

Hmm, jeg har kun
Kør komando
Åbn Terminal Ctrl+T
Find fil

Ivar Madsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-04-03 16:34

Ivar Madsen skrev Lørdag den 12. april 2003 17:07 i dk.edb.system.unix:

> Hmm, jeg har kun

Online hjælpen fik mig til at søge på plug-in, og jeg fandt

Og så har jeg den undermenu også,,,

Ivar Madsen

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 12-04-03 06:53

abl <abrandorff@hotmail.dk> writes:

> eventuel http://spil.tv2.dk/backgammon/ der kan jeg lokke ind mend
> ikke spille. www.vog.ru denne kan jeg ikke komme ind i. der virker
> java ikke.

Jeg kom hvor der kunne vælges bord og så videre, men der var ikke
andre spillere. Til gengæld virker Marbleous ikke, den viser ikke
kuglerne i spillet, så det bliver temmeligt svært.

Bruger Blackdown j2re1.4.1, kan huske at det heller ikke virkede med
Suns Java.

--
Mvh Christoffer

It's entirely untested, but it looks good and compiles. Ship it!
- Linus Torvalds

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 11-04-03 20:41

abl wrote:
> hvordan kan jeg spille baggammon hvor det køre som java. det virker
> under windows men ikke under linux, jeg har instaleret java for linux,
> også plug-ins til min browser.

Browser? Java-version? URL? Hvordan "virker ikke"?

--
Lars Kongshøj
http://www.kongshoj.com/

Fra : abl

Dato : 11-04-03 21:12

Lars Kongshøj wrote:

> Browser? Java-version? URL? Hvordan "virker ikke"?

browser er mozilla 1.2.1 java er sdk2 ver 2. det opner kun siden op men
du kan ikke bruge pdrogrammet i www.vog.ru og i www.tv2.dk kan jeg bare
ikke sæte mig ved et bor eller oprette et

Fra : Allan Weber

Dato : 12-04-03 10:56

> browser er mozilla 1.2.1 java er sdk2 ver 2. det opner kun siden op men
> du kan ikke bruge pdrogrammet i www.vog.ru og i www.tv2.dk kan jeg bare
> ikke sæte mig ved et bor eller oprette et

Jeg kører med Mozilla 1.3 og J2SDK 1.4.0 og det virker fint hos mig på TV2.
Prøv evt. at opgradere din Mozilla til ver. 1.3

AW

Fra : abl

Dato : 12-04-03 13:59

det er underligt de andre spil i www.tv2.dk virker fint med mozilla