cvs problem
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 08-04-03 16:07

Hej NG,

Jeg har et problem med CVS på en server jeg og en kammerat bruger til at
udvikle lidt på.

CVS er sat op som bruger: cvs og gruppe: cvs

Vi kan begge lave alt det sedvanelige cvs sjov..

Men hvis én af os tilføjer et nyt bibliotek med tilhørende filer, får
den anden dem ikke ved næste update.

Man er nød til at lace en "cvs co [projekt]" og det er ikke optimalt...

Vi har prøvet om det har noget med filrettigheder at gøre, men kan ikke
få det til at passe da man jo får filerne når man lacer en ny "cvs co"

Er der nogen der her en ide om hvad dette kan skyldes ?
- eller ligefrem har den løsning jeg står og mangler.

pft -> på forhånd tak.
--
excuse of the day : Lightning strikes.
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 08-04-03 16:31

On Tue, 08 Apr 2003 17:06:54 +0200, Ulrik Nielsen wrote:

> Men hvis én af os tilføjer et nyt bibliotek med tilhørende filer, får
> den anden dem ikke ved næste update.

Glemmer I evt. '-d' optionen til cvs? ("cvs update -d" skal til, for
at nye dirs bliver oprettet).

Mvh.

--
"Kræmmersjæl - mit x-idol Adam Sjøgren
Så omsorgsfuld som en elektrisk stol" asjo@koldfront.dk

Fra : kim

Dato : 08-04-03 16:28

> Er der nogen der her en ide om hvad dette kan skyldes ? - eller ligefrem
> har den løsning jeg står og mangler.
har du prøvet en cvs up -d ?
mvh
Kim

Fra : Christian Laursen

Dato : 08-04-03 17:35

Ulrik Nielsen <ulrik@lazy.dk> writes:

> Men hvis én af os tilføjer et nyt bibliotek med tilhørende filer, får
> den anden dem ikke ved næste update.

Skriv 'update -Pd' i jeres ~/.cvsrc, så kommer dirs med automatisk
og tomme dirs bliver fjernet.

Der er en del andre muligheder med .cvsrc. Der står lidt om det i
man-siden til cvs.

Christian Laursen

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 10-04-03 10:20

Christian Laursen wrote:
> Skriv 'update -Pd' i jeres ~/.cvsrc, så kommer dirs med automatisk
> og tomme dirs bliver fjernet.
>
> Der er en del andre muligheder med .cvsrc. Der står lidt om det i
> man-siden til cvs.

Ok, cool det prøver jeg lige...

--
excuse of the day : Police are examining all internet packets in the
: search for a narco-net-trafficker
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/