Et klik, mange 'checks'
Fra : Voller

Dato : 04-04-03 10:48

Hej NG.

Jeg skal snart til at lave et simpelt administrationsmodul til et forum. Jeg
har tænkt at lave en liste med alle emnerne fra indlægene. De svar, der
hører til hvert indlæg, bliver skrevet ud under hvert indlæg. Alt dette er
lavet i ASP.

Altså:
Indlæg et.
- Svar et på indlæg et.
- Svar to på indlæg to.
Indlæg to.
Svar et på indlæg to.
osv.

Nu vil jeg gerne have en funktion til at slette indlæg fra den database de
ligger i. De indlæg jeg vil slette vil jeg markere vha. et checkbox. Ingen
problemer hertil. Men hvis jeg nu marker et indlæg til sletning, så ville
det jo være smart, hvis man vha. et javascript samtidig fik markeret alle
svarene (hvis nogen) til sletning. Et klik giver markering af både indlæg og
svar.

Omvendt: Hvis man klikker på et svar, skal der ikke markeres noget som helst
andet.

Er det muligt? Og hvilke oplysninger skal I bruge, hvis I vil hjælpe mig
lidt igang. Jeg er meget lidt god til javscript...

Mvh. Voller.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 20:25

"Voller" <voller@et.sted.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er det muligt? Og hvilke oplysninger skal I bruge, hvis I vil hjælpe mig
> lidt igang. Jeg er meget lidt god til javscript...

Jeg tror at du vil finde det du skal bruge i tråden "Checkbox - Parent /
Child - Eksempel søges!" hvor jeg spurgte om noget lign.

Du skal tilbage til 05-02-2003 01:57 i denne gruppe. Så evt. på Google.

Du skal bruge Lasse Reichstein Nielsens svar til mit oprindelige indlæg.

God fornøjelse

Claus