Få en tabel til at lægge sig ovenpå...
Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 27-03-03 20:59

Halløjsa...

Jeg er igang med at lave en menu, en srop-down menu, der når man
fører musen henover et link, bliver vist
(style.visibility="visible") og når man fjerner musen bliver en
usynlig (style.visibilty="hidden"), men problemet er at med dette
skal jeg ha' et stort mellemrum mellem de forskellige
menupunkter, så jeg prøvede med en positione:relative, men nu
overskygger de ikke hinanden. Kan man på en eller anden måde,
sørge for at den man har musen lægger sig ovenpå de andre,
ligesom i et lag???
(hvis ja, så kom endelig med et forslag!)

-Fizk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-03-03 21:34

Esben Boye-Jacobsen <esbenboye@jacobsen.dk> skrev :

> [...]
>overskygger de ikke hinanden. Kan man på en eller anden måde,
>sørge for at den man har musen lægger sig ovenpå de andre,

Du kan prøve med display="block"/"none".
(style.display="block")

Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 27-03-03 21:47

> Du kan prøve med display="block"/"none".
> (style.display="block")
Øøhh... Jeg har prøvet at sætte det på begge links, og lidt rundt omkring,
men kan ikke helt få det til at virke - jeg tror vi tænker på to
forskellige ting, så jeg har prøvet at illustrere det:
http://www.EsbenBoye.dk/problem.gif
Den øverste viser menuen normalt
Den miderste, hvordan det ser ud lige nu
Den nederste, hvordan det burde se ud...