MS Windows
briani 27239
Outlook og XP
Fra : guf

Dato : 11-04-03 22:20

Hvordan kan man få Outlook til at være adskildt fra hinanden når man er
flere brugere i XP, så man ikke kan se hinandens mails?

Guf

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-04-03 18:34

"guf" <jameFJERN_DETTE@mail.dk> skrev :

>Hvordan kan man få Outlook til at være adskildt fra hinanden når man er
>flere brugere i XP, så man ikke kan se hinandens mails?

Er det Outlook eller Outlook Express, der bruges?

Og er det en TDC-mailkonto, det drejer sig om?

Spørg i news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvis det er
Outlook og i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express, hvis det
er Outlook Express.

Og oplys om det jeg spørger om.

Fra : Ryan Dahl

Dato : 20-04-03 21:28

On Fri, 11 Apr 2003 23:19:31 +0200, "guf" <jameFJERN_DETTE@mail.dk>
wrote:

>Hvordan kan man få Outlook til at være adskildt fra hinanden når man er
>flere brugere i XP, så man ikke kan se hinandens mails?
>
>Guf

Jeg er ikke helt inde i problemstillingen, men såvidt jeg ved, har
Office 2002 (XP) mulighed for individuel brugeropsætning, mens
tidligere versioner ikke har denne mulighed. Så hvis du bruger Outlook
2000 eller tidligere kan det være derfor.
I Outlook Express har jeg ingen problemer med at flere brugere
benytter programmet.

mvh
Ryan Dahl