Hvad skal jeg give for en bærbar?
Fra : Inkognito

Dato : 12-04-03 13:55

Jeg har fået tilbudt en Dell Latitude CPi bærbar.

Pentium 2, 400MHz
NeoMagic 4Mb grafikkort
4.1GB Harddisk
Intern CDRom (24x).
14,4" TFT skærm (Det er i hvert fald omk. 14")
Std. AC lydkort
IR port, SVHS udgang, USB, PCMCIA slots samt standardporte
10MBit netkort
Strømforsyning
Indb. højtalere.
Touchpad

Derudover medfølger nyt ekstern udstyr:
Diskettedrev (USB)
G-Sat GPS modtager

Computeren ser flot ud, og der er ingen døde pixel i skærmen. Dog har
batteriet ikke den optimale holdbarhedstid mere.

Hvad ville et rimeligt og realistisk bud være for sådan en maskine? Jeg vil
helst ikke betale for meget - men vil trods alt heller ikke faldbyde sælger.

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 12-04-03 15:59

Max give 4000 kr.

Mvh. Brian

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 12-04-03 16:14

"Brian Bilenberg" <news@bilenberg.dk> skrev:

> Max give 4000 kr.

Det er vist alt for dyrt for en sådan brugt maskine når en ny kan fås
for ca. 7000,- og opefter.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 12-04-03 16:22

Ville ikke gi' mere end 2000-2500 kr.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 12-04-03 16:24

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@get2net.dk> skrev:

> Ville ikke gi' mere end 2000-2500 kr.

Jeg ville formentligt give mindre, da batteriet tilsyneladende ikke har
det godt men, hvis man har brug for GPS modtageren er det måske ikke et
skidt køb?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 12-04-03 22:28

Nu var der også et max i prisen. Jeg ville ikke selv give det, men det er
ofte det tilsvarende maskiner sælges for på dba.dk.

Så det kunne jo godt være sælger ville føle sig snydt hvis han blev spist af
med 2500kr. Hvis jeg var sælger ville jeg klart sætte den til salg for meget
tæt på 4000kr. på dba.dk.

Mvh. Brian

Fra : Robert Jensen

Dato : 12-04-03 16:10

> [...]
vil
> helst ikke betale for meget - men vil trods alt heller ikke faldbyde

hvor meget ram er der i den ????

robert

Fra : Inkognito

Dato : 12-04-03 18:30

128 eller 256Mb så vidt jeg husker - de skal jeg lige undersøge...

Fra : No1

Dato : 13-04-03 00:32

> Hvad ville et rimeligt og realistisk bud være for sådan en maskine? Jeg
vil
> helst ikke betale for meget - men vil trods alt heller ikke faldbyde
sælger.

Spørg i dk.marked.privat.edb, det er den rigtige gruppe og der får du nok
nogle realistiske bud.