Pogestræde i Odense
Fra : H L Idestrup

Dato : 12-04-03 05:44

Jeg søger et billede af Rugbrødsbageriet i Pogestræde 29 i Odense, gerne
også af rugbrødsbageren Rasmus Vest Jensen (+ 1895).

Jeg har tjekket Odensebilleder online og div. artikler om rugbrødsbagere i
Odense uden held.

Mv.
Henriette Idestrup
--------------------
www.idestrup.dk

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 21:51

"H L Idestrup" <idestrup@adslhome.dk> wrote in message news:3e979982$0$52191$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> også af rugbrødsbageren Rasmus Vest Jensen (+ 1895).
>
> Jeg har tjekket Odensebilleder online og div. artikler om rugbrødsbagere i

Most old photos are NOT on line

or even in REX

you have to check archives personally in Odense and Khn

good hunting

Hugh W

Fra : H L Idestrup

Dato : 13-04-03 08:00

Jeg ved det ....

Men det kunne jo også være, at nogle lå inde med noget, som arkiverne ikke
har og som man kunne få lov til at få en kopi af, hvis man spurgte pænt og
dækkede udgifterne. Jeg har nogle gange fundet noget meget spændende privat
og håbet er jo som bekendt lysegrønt, især når det gælder billeder, for de
kan være svære at finde.

Mvh
Henriette

Fra : Hans Nørgaard