Blå Kors i Næstved
Fra : Henning Jensen

Dato : 11-04-03 05:03

Jeg er interesseret i Blå Kors historie, specielt i Næstved.

Hilsen Henning Jensen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-04-03 08:10

"Henning Jensen" <Henning@homespun.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er interesseret i Blå Kors historie, specielt i Næstved.
>
> Hilsen Henning Jensen
********
I næstved lokalarkiv har de noget om sagen: Se selv i DANPA. (Skriv
søgeordet blå kors) og find Næstved.
Hilsen
Flemming Svendsen, Korsør.

Fra : Henning Jensen

Dato : 11-04-03 21:25

"Flemming Svendsen" <zeus1@mail.dk> skrev i en meddelelse

> I næstved lokalarkiv har de noget om sagen: Se selv i DANPA. (Skriv
> søgeordet blå kors) og find Næstved.
> Hilsen
> Flemming Svendsen, Korsør.

Tak for dit svar.

Jeg har været på Næstved Stadsarkiv og set arkivalierne som man har der. Jeg
spurgte gruppen for det tilfældes skyld, at nogen tilfældigvis havde en
privat indgangsvinkel til denne lokale Blå Kors forening, eller dets
mangeårige formand Hr. Iversen.

Hilsen Henning Jensen