RCBS/LYMAN forhandler i Danmark
Fra : Buck

Dato : 12-04-03 09:57

Hej,
hvad findes der af forhandlere af RCBS og Lyman udstyr i Danmark (Gerne
sønderjylland).
Gerne nogen der har en hjemmeside hvor man kan se priser.

Er specielt på jagt efter en motor til min hylstertrimmer.

Hvad gør i andre egentlig? Sidder i virkelig og drejer på det lille bitte
håndtag? (RCBS Trim Pro)
--
/Buck (Der har ondt i armen efter at trimme 400 hylstre i aftes)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-04-03 11:25

Jeg bruger en batteri bore maskine som jeg monterer en hylsterholder i.

Mvh

Martin

Fra : Bo Havmand

Dato : 12-04-03 17:09

Til Buck

http://www.rs-components.dk/cgi-bin/bv/browse/Module.jsp?BV_SessionID=@@@@1688892233.1050162704@@@@&BV_EngineID=ccchadcidehkhihcfngcfkmdgkldfhl.0&3227615934=3227615934&catoid=-903320331

Nu ved jeg om du har lidt forstand på teknik og er fiks på fingerene...
ellers er der på ovenstående link nogle små elmotorer, jeg mener vil
være passende til din trimmer.

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand