et tilykke til dagen fødsedag´s kat
Fra : Broxgaard

Dato : 11-04-03 05:43

et stort tilykke til Cæsar of Milledeux som har fødsedag idag...

håber at du får en godt dag

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy

Fra : Tournesol

Dato : 11-04-03 14:01

spin brum

> et stort tilykke til Cæsar of Milledeux som har fødsedag idag...
>
> håber at du får en godt dag

Tak jo intil nu har det været en god dag >spin<. Slavinden har severet tun
til morgenmad, med masser af kæl efter behag, og kæler hun ikke som det
behager mig så sætter jeg klørene i henne >spin brum<
Slavinden havde købet et klateretræ, så nu har vi to det er jeg meget glad
for for så er det også plads til mig >spin spin< Jeg elsker at hænge med
benene ud over kanten, så derfor har slavinden købt et uden skåle kun med
plader.
Slavinden har også købt en hule, som er placeret nær brændeoven (ikke for
tæt) ,så jeg rigtig kan ligge og fede mig, hvis jeg da kan få lov for henne
drillepinden yellow,men vi kan vel deles om den, vi kan nemlig godt lide at
ligge sammen, de andre gider jeg ikke at ligge sammen med >spin spin<

Nu må så se hvad resten af dagen bringer og hvad jeg kan lokke ud af
slavinden hvis ikke det er godt nok så sætter jeg bare kløren i henne >spin
brum<

jeg har hørt noget om lækker aftens mad men nu må vi se om det behager mig

Jeg elsker min slavinde lige så højt som hun elsker mig, men hun skal holdes
i kort snor, hun skulle jo nødig tro det er henne der bestemmer >spin brum<

tak for fødselsdag hilsen >spin brum spin brum<

spin brum og bløde podedask kejser Cæsar