MS Windows
briani 27239
Re: ændring af iconer xp
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-04-03 10:51

> Hej Jørgen
> Det er ikke godt med den cd. Har du mod på den manuelle måde?
> Du går i stifinder og højreklikker på en mappe - egenskaber - tilpas
> skift ikon, der burde være XP ikoner.
> Hilsen: Leo
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg er ikke helt med hvad du mener med "Det er ikke godt med den cd"
Når jeg går ind i stifinder kan jeg godt ændre på mapper, men jeg ved ikke
hvordan jeg ændre ikoner på f.eks denne computer og drevene.Når jeg skal
oprette en ny mappe på skrivebordet så er det stadig de "gamle" ikoner der
kommer frem, jeg har kopieret en ny shell32.dll fil.

Mvh. Jørgen Nielsen jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk

Fra : Leo.E

Dato : 12-04-03 18:54

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e97e139$0$193$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Jeg er ikke helt med hvad du mener med "Det er ikke godt med den cd"
Jeg mente bare at den burde kunne andet end kun geninstallere
> [...]
> oprette en ny mappe på skrivebordet så er det stadig de "gamle" ikoner der
> kommer frem, jeg har kopieret en ny shell32.dll fil.

Måske det her kan bruges: www.aha-soft.com det kan ændre mapper
i et hug,desktopikoner o.m.a
Hilsen: Leo