Re: Jeg synes edermame det er tarveligt!!!
Fra : Unknown

Dato : 22-03-01 11:20

In article <99c8rg$2e0r$1@news.cybercity.dk>, "Tina" <tikla@image.dk>
wrote:

      Hejsa

> Så vidt jeg har hørt og forstået, så har han systematisk voldsredet
> flere af hans EGNE heste, men jeg har ikke min gang på stedet og kender
> IKKE til rigtigheden af det - hvad der falder mig for brystet er, at han
> skriver i hans egen pressemedd., at alle heste ikke er lige velopdragne,
> at de er store og farlige dyr osv. - i orden hvis det var ANDRES heste
> han får ind til opdragelse/genopretning han taler om, men det er IKKE
> acceptabelt at beriderens egne heste er så uopdragne eller hvad man skal
> kalde det, at han er nødt til at behandle dem på en sådan måde - han bør
> [...]

   Øhm - jeg vil da netop mene at det er værre hvis han banker _min_ hest
en ordentlig en eller to på lampen end hvis han gør det med sin egen
hest!? Det siger jeg fordi jeg går ud fra at manden kender sin egen hest
til bunds og ved hvad den bør kunne rent teknisk og hvad den bør
acceptere fra sin rytter. Mens med min (Eller andres heste i det hele
taget jo :) hest er han ude på en hest han ikke kender ret godt - han ved
ikke hvad hesten kan og ikke kan og hvad den accepterer eller ej ud fra
måske en uges ridning på hesten....