MS Windows
briani 27239
Dualboot XP Pro og Win98
Fra : NKSDK

Dato : 11-04-03 09:59

Hej

Jeg har et problem med min dualboot, som jeg håber et klogt hovede kan
hjælpe mig med:

Når jeg vælger at boote i Win 98, sker det kvikt, hurtigt og uden
problemer. Når jeg derimod vil genstarte PC'en ved at vælge Luk
computeren -> Genstart, bliver den hængende i billedet 'Windows
afsluttes'.

Der er ingen problemer, hvis jeg vælger helt at lukke computeren, og jeg
har checket, at min virusscanner ikke går på floppydrevet ved shutdown
- det har nemlig tidligere givet mig samme problem ved en singleboot.

Jeg håber, I kan hjælpe mig - på forhånd mange tak

Venlig hilsen
NKSDK

http://www.kandu.dk/

Fra : Hansen & Bennetsen

Dato : 13-04-03 15:15

Hos mig var det min 6-1 cardreader, Gin1, der var synderen. Hev stykket ud -
vupti.

VH
Finn A. Hansen