ASP Tæller
Fra : Kasper Nielsen

Dato : 11-04-03 19:16

Hej.

Her kommer jeg så med endnu et newbie spg, men jeg har ikke lige
kunne finde nogle steder hvor der stod, hvordan man gjorde.

Kan man ikke lave en tæller i asp, som kan tælle hvor mange som
har
været inde på ens side ????

Sådan en som tæller unikke, og i alt...

Det jeg mener med unikke, er hvor mange forskellige der har været
inde på ens hjemmeside.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-03 20:10

http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=602

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : lars mjaaland

Dato : 13-04-03 12:41

Christian M. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> http://asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=602
>
> --
>
> Mvh / Regards
> -=< Christian >=-
"jeg har i dag den 13 down/uploadet ovenstående counter
ikke desto mindre fortæller den mig hvor mange besøg jeg har haft fra den 24
og ikke den 13???
Lars

Fra : Stig Holmberg

Dato : 12-04-03 01:13

"Kasper Nielsen" <kasper@gungaard.dk> wrote in message
> [...]
> været inde på ens side ????
>
> Sådan en som tæller unikke, og i alt...
>
> Det jeg mener med unikke, er hvor mange forskellige der har været

Det her virker:

<%

set fs = createobject("scripting.filesystemobject")
set file = fs.opentextfile(server.mappath("aspcount.txt"))
visitorcount = cint(file.readline)
if session("visitorcount") = "" then
session("visitorcount") = visitorcount
visitorcount = visitorcount + 1
file.close
set file = fs.createtextfile(server.mappath("aspcount.txt"),true)
file.writeline(visitorcount)
end if
file.close
set fs = nothing