Link til afsendelse af e-mail
Fra : :o)

Dato : 11-04-03 07:42

Jeg prøver lige at forklare, hvad jeg ønsker at lave på min flash side...

Jeg vil have det lavet sådan, at når man klikker på min mail-adresse, så
åbner den automatisk en mail klar til afsendelse hos den der gør det..

Hvordan gør jeg det?

Har ofte set det...

Mvh
Jane Mark
'

--
"The FEAR makes us good"
------------------------

Fra : Thomas

Dato : 11-04-03 12:13

"" <grupperne@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil have det lavet sådan, at når man klikker på min mail-adresse, så
> åbner den automatisk en mail klar til afsendelse hos den der gør det..
> Hvordan gør jeg det?

Du laver en button og tildeler den action "get URL" når man klikker på din
button. I url feltet skriver du så: mailto:din@emailadresse.dk

--
MVH

Thomas

Fra : Per Thykjaer Jensen

Dato : 14-04-03 16:27

Du skal lægge en action , der hedder geturl på en knap.
I feltet skal du indtaste:

http://mailto:dinemail@dinudbyder.dk

mvh. Per

Per Thykjær Jensen
Se min webside på www.per.masterz.dk/

Fra : Thomas

Dato : 14-04-03 17:04

"Per Thykjaer Jensen" <faust@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal lægge en action , der hedder geturl på en knap.
> I feltet skal du indtaste:
> http://mailto:dinemail@dinudbyder.dk

Det vil ikke fungere, du kan evt. selv prøve at klikke på dit link ... men
hvis du undlader http:// og kun skriver mailto:dinemail@dinudbyder.dk så
fungerer det.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : :o)

Dato : 14-04-03 20:38

> Hej
>
> Du skal lægge en action , der hedder geturl på en knap.
> [...]

Jeg har fået det til at virke...

Jeg gjorde det Thomas nævnte...

Mvh
Jane

--
"og de dansene blev betragtet som sindsyge af dem der ikke kunne høre
musikken..."

Fra : Per Thykjaer Jensen

Dato : 17-04-03 06:42

Ja, http var en smutter...