flash?
Fra : Mike Crenshaw

Dato : 11-04-03 15:37

hej
ok et lille problem med IE 6.. hvis jeg går til denne side:
http://www.macromedia.com/ og trykker på download kommer der ikke andet end
et lille icon i topppen af siden.. det var meningen at jeg ville installere
flash.. men da jeg ikke kan komme videre fra den side er det ikke nemt at
installere.. jeg formoder det er en flashmovie der skulle afspilles der..
men uden flash kan den jo ikke afspilles.. jeg formoder at den burde give
mig muligheden for at installere flash så.. men det gør den ikke.. det er
bare en tom side.. hvad er der galt?

ps java og shockwave er installeret hvis det skulle have noget at sige

Fra : Poul Jensen

Dato : 12-04-03 12:23

Prøv denne først.
Og få installeret 2 små filer, en inf og en ocx.
det er en plug-in.
http://www.macromedia.com/software/flash/about/

Fra : Mike Crenshaw

Dato : 14-04-03 15:13

> Prøv denne først.
> Og få installeret 2 små filer, en inf og en ocx.
> det er en plug-in.
> http://www.macromedia.com/software/flash/about/

hvor skulle de filer være?

problemet er at den ikke vil lave en install on demand.. det er kun flash
install on demand ikke virker på..

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-04-03 13:33

Mike Crenshaw wrote:
> jeg formoder at den burde give mig muligheden for
> at installere flash så.. men det gør den ikke.. det er
> bare en tom side.. hvad er der galt?

Forkert link?
http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Versio
n=ShockwaveFlash

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.