HP psc 700 Series all in one 750 xi - Prin~
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 11-04-03 13:17

Jeg har lige installeret XP software til min HP printer/Scanner men er løbet
ind i det problem at programmet for scanning af dokumenter fryser
programmerne og printeren når jeg scannet og overfører til Windows Word.

Jeg kan sagtens scanne dokumentet til WordPad, men altså ikke til Words.

Jeg ar nød til at gå i ALT/CTRL/DEL for at fjerne scannerbilledet fra
skærmen og slukke og tænde for printeren

Jeg håber der er én eller anden der kan hjælpe mig med dette dumme problem

--
Med Venlig Hilsen
Ole PE Jensen

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 11-04-03 13:21

Ole PE Jensen wrote:
> [...]
> skærmen og slukke og tænde for printeren
>
> Jeg håber der er én eller anden der kan hjælpe mig med dette dumme

Jeg kan lige tilføje at programmet kommer med en fejlmeddelse om at der går
kuk i den i Word8dll filen