Cigartænder ??
Fra : Henrik Laursen

Dato : 11-04-03 08:33

Hejsa..
nogle der ved om man kan købe dem her et sted i DK ?

http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/cig-01.html

mvh
Henrik

Fra : Brian Hansen

Dato : 11-04-03 12:14

> nogle der ved om man kan købe dem her et sted i DK ?
>
> http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/cig-01.html

Nej, det har jeg ikke, men efter som en cigarettænder koster 29,95 i
HaraldNyborg kan det næbbe gøres billigere.

Brian

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 11-04-03 15:01

Henrik Laursen wrote:
> nogle der ved om man kan købe dem her et sted i DK ?
>
> http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/cig-01.html

Lige en advarsel:

En cigarettænder bruger _mange_ ampere.
Den kan muligvis få computeren til at crashe (pga. at +12V-spændingen
falder for meget), eller brænde PSU'en af.

Fra : Jakob M

Dato : 12-04-03 14:42

> En cigarettænder bruger _mange_ ampere.

Hvor mange ?.

Mvh
Jakob

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 12-04-03 15:34

Jakob M wrote:

> Hvor mange ?

Jeg vil tro det afhænger af modellen.
Et hurtigt slag på tasken; mindst 10 Ampere.
En standard 300W PSU kan typisk kun levere 15 Ampere på +12V.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-04-03 00:02

Jens C. Hansen [Odense] wrote:
> Jeg vil tro det afhænger af modellen.
> Et hurtigt slag på tasken; mindst 10 Ampere.
> En standard 300W PSU kan typisk kun levere 15 Ampere på +12V.

Hmm, normalt er en cigartænder forsikret med 15-16A i en bil.

mvh
Henning

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 13-04-03 15:51

Henning Præstegaard wrote:

> Hmm, normalt er en cigartænder forsikret med 15-16A i en bil.

Well, resten af pc'en bruger jo også nogle Ampere..

Fra : Dan Andersen

Dato : 12-04-03 09:32

Hvorfor køber du ikke den direkte?

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.damatic.dk

Fra : Calle.

Dato : 12-04-03 09:45

Henrik Laursen wrote:
> Hejsa..
> nogle der ved om man kan købe dem her et sted i DK ?
>
> http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/cig-01.html

Køb en i en alm. bil reservedelsbutik de har dem alle som løsdele.

--
Calle