Hvordan kommer man ind i BIOS på en IBM
Fra : mkp

Dato : 10-04-03 22:32

Hvordan kommer man ind i BIOS på en IBM Aptiva.

Mikael

Fra : Morten Larsen

Dato : 10-04-03 22:47

"mkp" <noe-mail@nospam.ok> skrev i en meddelelse
> Hvordan kommer man ind i BIOS på en IBM Aptiva.

Et gæt: tryk F10 ved opstart, virker på en gammel ibm-maskine jeg har,
Tryk når curseren blinker i øverste højre hjørne lige efter opstart ? (hvis
den gør)
Bare et vildt gæt.

Morten

Fra : mkp

Dato : 10-04-03 22:58

> Et gæt: tryk F10 ved opstart, virker på en gammel ibm-maskine jeg har,
> Tryk når curseren blinker i øverste højre hjørne lige efter opstart ?
> [...]
Ok. gæt, men det virkede ikke. Jeg fandt efterfølgende ud af at man skal
holde "ctrl" knappen nede samtidig med at man trykker "break".

Mikael

Fra : Morten Larsen

Dato : 11-04-03 17:45

> Ok. gæt, men det virkede ikke. Jeg fandt efterfølgende ud af at man skal
> holde "ctrl" knappen nede samtidig med at man trykker "break".

Ok, den er svær at gætte uden at have noget at gå ud fra
Godt du fandt ud af det alligevel.

Morten

Fra : Jørn Larsen

Dato : 01-05-03 17:05

Det virker mærkeligt normalt er det F1 på en IBM...