Targa notebook - nogen der har erfaringer ~
Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 10-04-03 18:51

Overvejer kraftigt at købe en Targa Visonary 1600 (m. AMD Athlon
Mobile XP 1600 (1,3 Ghz) - nogen der har erfaringer med denne
specifikke maksine eller andre i samme serie?

Lars

Fra : bondeknold

Dato : 06-06-03 21:52

"lcj@wanadoo.dk" skrev d. 10-04-03 18:51 dette indlæg :
> Overvejer kraftigt at købe en Targa Visonary 1600 (m. AMD Athlon
> Mobile XP 1600 (1,3 Ghz) - nogen der har erfaringer med denne
> specifikke maksine eller andre i samme serie?
>
> Lars

Kære Lars!
HOLD DIG LANGT VÆK FRA DENNE MASKINE!.........
JEG HAR I ØJEBLIKKET PROBLEMER MED LIGE PRÆCIS DENNE MASKINE
PROBLEMET ER: AT EFTER DU HAR HENTET OPDATERINGER FRA MICROSOFT
UPDATE.....FRYSER MASKINEN
OG SÅ KAN DU IKKE GØRE ANDET END AT STARTE DEN IGEN!
JEG KÆMPER I ØJEBLIKKET MED MERLIN HVOR JEG HAR KØBT
MASKINEN.............JEG HAR HAFT DEN INLEVERET 4 GANGE PÅ GRUND AF
DENNE FEJL..........MEN INTET HJÆLPER DET!
SÅ MIT RÅD ER!
HVID DU IKKE ALLEREDE HAR KØBT MASKINEN.........SÅ HOLD FINGRENE VÆK!
MVH
FRANTS

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-06-03 22:12

bondeknold wrote:

<Klip et stykke hvor caps lock havde sat sig fast.>
< At skrive med stor bogstaver betraktes som råben.>

Har dine højt lydende ordgyderi noget at gøre med dit alias?

mvh
Henning

Fra : bondeknold

Dato : 06-06-03 22:22

Nææææææææ såmænd ikke.........men har du ikke noget
konstruktivt.........så hold da din kæft.........det er vel tydeligt at
forstå at jeg er meget irriteret over dette.........
Jeg kan kun sige en ting til dig

FJOLS!

http://www.kandu.dk/

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-06-03 22:35

bondeknold wrote:
> [...]
> konstruktivt.........så hold da din kæft.........det er vel tydeligt
> at forstå at jeg er meget irriteret over dette.........

Hvorfor skal du RÅBE?

Det er lettere at læse en tekst når der ikke er konsekvent
brug af caps lock.

Desuden ville du gøre det lettere at følge tråden hvis du ikke
klippede det du svare væk.

Desuden skader det ikke at opføre sig ordentligt.

ps.
Dette er ikke kandu.dk men en del af www.usenet.dk

--
mvh Søren Nielsen