Unlocking af 3510I i Kolding
Fra : Nille

Dato : 10-04-03 18:17

Hej
Jeg søger en i Kolding eller omegn
der kan unlocke min nokia 3510 I til en rimelig pris

MVH. Niels

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-04-03 19:09

"Nille" <fam-egeberg@stofanet.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg søger en i Kolding eller omegn
> der kan unlocke min nokia 3510 I til en rimelig pris

Hej Niels,

jeg kan klare den pr. email for dig så du ikke engang behøver ud at køre for
det.
Metoden er beskrevet på hjemmesiden under Gør-det-selv

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller pr email over hele landet

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 12-04-03 16:57

Hej..
Jeg kan også åbne din telefon, og bor i kolding..
se mere på min side: www.funstuff.dk/unlock
Mvh.
Kent

Fra : Gratisunlock

Dato : 13-04-03 14:46

Du kan også bare benytte : www.gratisunlock.dk

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 13-04-03 15:18

> Du kan også bare benytte ...

Ja, bortset fra, at jeres koder ikke virker på 3510i og I selv skriver, at I
ikke yder nogen som helst form for garanti.

Skulle din telefon være blevet ødelagt af forkerte koder kan du naturligvis
altid få den repareret hos mig :)

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet

Fra : Gratisunlock

Dato : 13-04-03 17:21

Hej Kasper

Det er korrekt, at det er på folks eget ansvar.
Vi har dog testet det på 3stk Nokia 3510Iére i sidste uge og det
fungerede fint nok uden nogen form for problemer.

Mvh

Jesper
Gratisunlock.dk

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 13-04-03 18:44

> Hej Kasper
>
> Det er korrekt, at det er på folks eget ansvar.
> Vi har dog testet det på 3stk Nokia 3510Iére i sidste uge og det
> fungerede fint nok uden nogen form for problemer.

Hej Jesper,

det tror jeg ikke på. Jeg har netop testet med fire styk 3510i koder og de
var allesammen forkerte.
(Jeg ved også godt hvorfor...)

Jeg sender dig lige en mail også så kan vi sikkert få løst problemet

--
mvh Kasper / Unlock Århus ==>>> www.unlockaarhus.dk

Unlock af nye Nokia og Motorola pr email over hele landet
Vi yder naturligvis fuld garanti på alt arbejde

Fra : Thomas Borgen

Dato : 18-04-03 10:53

jeg har lige unlocket min via www.gratisunlock.dk.. (3510i)
"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse news:b7c7ki$ff3$1@sunsite.dk...

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 18-04-03 11:00

Kasper Vibe Grevsen wrote:
> det tror jeg ikke på. Jeg har netop testet med fire styk 3510i koder
> og de var allesammen forkerte.
> (Jeg ved også godt hvorfor...)

Har lige låst 2 stk 3510i op (begge Telia) via www.gratisunlock.dk

\Manal