Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Lån i hus
Fra : Johnny

Dato : 10-04-03 15:43

Hvor ligger muligheder i at låne penge i sit hus, hvis man er registreret i
RKI og der er fortaget udlæg i huset.
Pt. er der en friværdi på ca. 125000,-

Johnny

Fra : laukjaersgaard

Dato : 10-04-03 16:46

Det bliver svært, men ikke helt umuligt.
Jeg går ud fra at du har snakket med din og at de har givet afslag ??
Prøv at finde en anden bank og læg kortene på bordet fra starten af. Du
skal ikke gøre dig de store forhåbninger hvis lånet skal bruges til mere
forbrug; men hvis det er i et forsøg på at komme videre (få omlagt dyr
gæld), er der en lille mulighed. Ellers skal du ud på det grå marked, og
de vist nok ret tilbageholdende for tiden.

http://www.kandu.dk/

Fra : davmar

Dato : 10-04-03 17:44

"Johnny" <grevinge@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor ligger muligheder i at låne penge i sit hus, hvis man er registreret
> RKI og der er fortaget udlæg i huset.
> Pt. er der en friværdi på ca. 125000,-

www.relia.dk er måske en mulighed ?

Hilsen Maria

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 10-04-03 19:03

Johnny wrote:

> Hvor ligger muligheder i at låne penge i sit hus, hvis man er registreret i
> RKI og der er fortaget udlæg i huset.
> Pt. er der en friværdi på ca. 125000,-

Efter udlæg er modregnet ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Bjørn S

Dato : 10-04-03 19:49

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Efter udlæg er modregnet ?

Nej

Johnny

Fra : godtraad

Dato : 11-04-03 07:16

"Johnny" skrev d. 10-04-03 15:43 dette indlæg :
> Hvor ligger muligheder i at låne penge i sit hus, hvis man er
registreret i
> RKI og der er fortaget udlæg i huset.
> Pt. er der en friværdi på ca. 125000,-
>
> Johnny

Du kan kontakte Omega Lån A/S på www.omegalaan.dk - de kan måske hjælpe
dig videre.
mvh
Birgit

http://www.kandu.dk/

Fra : spf

Dato : 06-05-03 21:26

Prøv www.reko.dk

meningen er, at de meget snart vil kunne låne ud til RKI registrerede
UDEN krav om fast ejendom.

http://www.kandu.dk/

Fra : Peder Porse

Dato : 15-06-03 20:24