Unlock af Nokia 5510
Fra : Wishmaster

Dato : 10-04-03 14:46

Hejsa!

Jeg sidder med en 5510, som jeg gerne vi have slået SIM-lock fra. Jeg har en
bærbar med IR port i og vil gerne høre om nogen ved hvor man kan hente noget
software som kan bruges til at unlocke telefonen.
Er der nogen der har erfaring med det?

På forhånd tak

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 10-04-03 15:35

"Wishmaster" <postmaster@h46.dk> wrote in message
> [...]
noget
> software som kan bruges til at unlocke telefonen.

Unlock kan desværre ikke foregå via ir-porten.
Prøv selv at søge, så finder du nok ud af, hvad der skal til.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller pr email over hele landet