Kuede...søger tæsk
Fra : Bo Warming

Dato : 10-04-03 12:36

Kuede...søger tæsk

HVERKEN snak ELLER myndigheder , hjælper når der tidligt i spædbarnsårene er
fastlagt et mønster, hvor barnet afprøver og udvider grænser ved at
provokere 100%-forudsigeligt til tærsk, tærsk, tærsk.

Accepter at mennesker er mennesker.

Idag har EB en overskrift om den blinde indspærrede kone, som slet ikke var
undertrykt af "manden der kuede hende". Hun kunne kun realisere sig selv og
blive lykkelig ved det sære SM-agtige samliv som de har.

Min datter er over al måde harmonisk, men er også et provokerende fjols med
butikstyveri og udpumpninger bag sig, og dette problem kan aldrig blive
mindre af professionel indblanding.

Hvis det overhovedet er et problem. Efter (halvhjertet, klart uægte)
selvmords-""forsøg"" blev hun sendt til psykolog, der forklarede at "Jeg
ønsker at lære af dig". Min datter konkluderede klogt, at hun er klogere end
psykologen, som ikke kan lære andre noget, men uærligt ønsker at lære af et
barn!

Selvmordsforskere har fyldt aviserne i uger med at April er måneden, hvor
udsprungne knopper minder en om livets forspildte muligheder og man gør
status og derfor selvmord.

De benægter biorytmers betydning og andet healing-pjat. Som de dog ikke har
forsket i.

Der er kun tale om 11% større tendens til selvmord i marts-april-maj end
ellers, så en helt ubevidst dagslys-påvirkning og anden biorytme kan meget
let være HELE forklaringen. På en uvæsentlig forskubning af de selvmord, som
velfærdsstatens mangel på udfordringer betyder.

Når man taler med pingerne på feltet, forstår man at de intet håb har om, at
deres dataindsamling fører til færre selvmord. Sådant er aldrig sket.

Når der fødes for mange, er der flere selvmord - og andre dødsfald. Når det
er mandag og ikke nært håb om weekend-besøgs-mirakel, så mange selvmord - og
andre dødsfald.

Som så megen anden videnskab bør dette privatiseres, og hvis ingen vil købe
bøger , som selvmordsforskerne udgiver på det fri marked, så må pjattet
stoppe.

Statsindblanding i hustruvold og revselse af børn er også 100% skadelig
eller ligegyldig.

"Kuede kvinder søger tæsk" Ekstrabladet 10-04-2003 side 12

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Nisse

Dato : 12-04-03 13:14

Er der ikke stadig et forum for stand-up komikere i Boltens Gård?