Hvordan aflæser man skærmens højde?
Fra : RaDion

Dato : 22-03-01 02:48

Jeg har gang i noget ASP hvor det vil være en fordel for mig at aflæse
skærmens højde og bredde i pixels. Er det muligt med vbscript? eller skal
jeg bruge javascript

Hilsen Radion

Fra : Mads United

Dato : 22-03-01 09:57

javascript er nok den nemmeste løsning!

Fra : Martin Askhøj

Dato : 22-03-01 13:58

> [...]
> Jeg har gang i noget ASP hvor det vil være en fordel for mig at aflæse
> skærmens højde og bredde i pixels. Er det muligt med vbscript? eller skal

response.write(request.servervariables("http_ua_pixels"))

Men den understøttes hvis nok ikke af så mange browsere

/Martin

Fra : RaDion

Dato : 22-03-01 14:19

"Martin Askhøj" <martin@askhoej.dk> skrev i en meddelelse
> "RaDion" <radion@hejboel.dk> wrote in message

> response.write(request.servervariables("http_ua_pixels"))
>
> Men den understøttes hvis nok ikke af så mange browsere
>
> /Martin

Hmmm Jeg kan ikke lige få den til at virke. Andre forslag modtages med åbne
arme

Hilsen Radion

Fra : Martin Askhøj

Dato : 22-03-01 18:59

> [...]
> skal

> Hmmm Jeg kan ikke lige få den til at virke. Andre forslag modtages med

Så må du gøre det Client side

Se artikel

http://www.asptips.com/faq/faqShow.asp?fid=27

/Martin

Fra : Jakob Andersen

Dato : 22-03-01 19:36

"Martin Askhøj" <martin@askhoej.dk> wrote in message
> Så må du gøre det Client side

Eller overtale ens udbyder til at smide browserhawk ind fra cyspace
(<http://cyscape.com/>) kanon "big brother" komponent

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på