import 300 logfiler
Fra : Michael Petersen

Dato : 10-04-03 10:26

Jeg skal have lagt nogle (ca. 300) log filer ind i en database (gerne
Entreprise manager), jeg kan kun finde ud af, at importer 1 fil adgangen, er
der en smart måde at importer et helt bibliotek på eller kan man gemme
filerne i en zip fil eller ligene?
Nogle gode ideer forslag?

Hilsen Michael.

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-04-03 11:00

Jeg har fundet svaret, ved at kopier alle filerne til en fil med:

copy *.log allelogs.txt

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen