Att. Carsten Gall (og eventuelle andre), X~
Fra : Keyser Soze

Dato : 09-04-03 23:49

Det ér det sted, der beskrives på http://www.amazonia.org at jeg har
været, Xixuaú-Xiparinã Reservatet. Obs. deres side er i øvrigt mere
eller mindre nede for tiden.
Jeg vil meget gerne fortælle noget (læs: en hel masse) om dette vildt
spændende sted, men jeg er meget i tidsnød i denne uge, så det må lige
vente lidt.

Keyser Soze

Fra : Carsten Gall

Dato : 10-04-03 09:48

Keyser Soze <michmormik@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cf899v8ti1aa8qhn8j780fvl4ovrk31rge@4ax.com...

> [...]
> Jeg vil meget gerne fortælle noget (læs: en hel masse) om dette vildt
> spændende sted, men jeg er meget i tidsnød i denne uge, så det må lige

Ser med forventning frem til en detaljeret beskrivelse!!

Carsten

Fra : jabbe

Dato : 10-04-03 12:09

samme her....